Visiems naujiems Case IH traktoriams, kombainams ir krautuvams - CNH CAPITAL finansavimo pasiūlymas:
- TRAKTORIAMS: nuo 1,14% - 7 metai
- KOMBAINAMS: nuo 1,14% - 7 metai; maksimalus finansavimo terminas - 10 metų
- KRAUTUVAMS: nuo 1,14% - 5 metai
„Schäffer“ dinaminių krautuvų klasę sudaro kompaktiški, efektyvūs šarnyriniai krautuvai, sukurti sunkiausioms užduotims. Mašinose naudojama Z kinematikos sistema, užtikrinanti didelę kasimo jėgą, todėl krautuvai atitinka aukščiausius statybos, žemės ūkio ir visų kitų sektorių našumo reikalavimus. Šie krautuvai puikiai tinka jei reikia itin didelio kėlimo aukščio. Kompaktiška konstrukcija užtikrina puikų paslankumą, todėl nenuostabų, kad „Schäffer“ krautuvai yra tokie populiarūs. Šios mašinos didina produktyvumą, taupo laiką ir išlaidas.
Turite klausimų mūsų specialistui?
Naujasis „Kubota“ variklis užtikrina didžiausią sukimo momentą savo klasėje ir išsiskiria šių krautuvų rinkoje dėl elektroniniu būdu reguliuojamos SPT (arba „„Schäffer“ Power Transmission“) transmisijos. Transmisija pritaikyta dyzelinio variklio sukimo momentui ir yra pranašesnė dėl kelių dalykų. Vienas iš jų – dėl mažesnių veiklos sąnaudų sumažėjęs dyzelinio kuro suvartojimas. Taip pat daug lengviau pajudėti į kalną, nes paleidimo pagalbos funkcija padeda išvengti riedėjimo atgal.
Norint, galima užsisakyti potenciometrą, kuris veikia kaip greičio palaikymo sistema. Krautuvas automatiškai ir nepriklausomai nuo variklio greičio palaiko pastovų greitį. Tai ypač patogu dirbant su pašarų dozavimo įtaisais, šiaudų barstytuvais, mulčeriais ar šluotomis.
Yra įdiegtos ir keletas naujų saugos funkcijų, pavyzdžiui, apsauga nuo perkaitimo ir per didelių sūkių, todėl darbas su krautuvu tampa saugesnis ir patikimesnis. SPT standartiškai diegiama 4670 Z ir 5680 Z modeliuose.
HTF arba didelės traukos jėgos technologija automatiškai reguliuoja trauką, kad krautuvas net ir važiuodamas aukšta pavara užtikrintų didžiausią įmanomą trauką. HTF funkcijai sukurtas naujas variklis su lenktos ašies stūmokliais, kuris automatiškai reguliuoja greitį, priklausomai nuo traukos. Tai ypač naudinga įkalnėje, nes vairuotojui nereikia įjungti pirmosios pavaros. HTF technologija ypač praverčia kasant kompleksinę medžiagą – jei reikia daugiau traukos, hidraulinis variklis automatiškai prisitaiko, todėl vairuotojui nereikia atlikti jokių veiksmų. Dėl to didžiąją darbo dalį galima atlikti aukšta pavara, didėja važiavimo komfortas, darbas atliekamas greičiau. Visi „Schäffer“ šarnyriniai krautuvai su „Z“ kinematika standartiškai turi HTF pavarą.
Naujajame 5680 Z modelyje pagal užsakymą gali būti montuojamas 45 kW (61 AG) arba 55 kW (75 AG) „Deutz“ turbodyzelinis variklis. Nors tai vis dar kompaktiška mašina, ji yra galingesnė nei anksčiau. Šis „Schäffer“ krautuvas užtikrina malonų vairavimą be jokių kompromisų ir didžiausią traukos jėgą bei kėlimo aukštį 4 t klasėje. Darbas vyksta greitai, lengvai ir nebrangiai, nes svyruojantis galinis tiltas užtikrina visišką stabilumą net ir sudėtingose situacijose. Standartinė hidraulinio ventiliatoriaus pavara užtikrina tylų darbą.
Krautuvą varo naujausios kartos 55 kW (75 AG) „Deutz“ turbodyzelinis variklis. Jame naudojamas dyzelino oksidacijos katalizatorius ir dyzelino dalelių filtras, todėl variklis atitinka išmetamųjų dujų V pakopos reikalavimus. Visi hidrostatinės transmisijos komponentai puikiai dera vienas su kitu, todėl degalai ekonomiškai ir efektyviai naudojami galiai generuoti. Standartinė hidraulinė ventiliatoriaus pavara mažina išskiriamą triukšmą. Krautuvą galima įsigyti su pasirinktine atbulinės eigos funkcija.
Dėl priežiūros nereikalaujančios šarnyrinės vairo kolonėlės krautuvas yra manevringesnis nei bet kuris frontalinis traktorius. Vidinis posūkio spindulys yra vos 1,75 m, todėl krautuvas be vargo telpa siauruose tvartuose ir salėse. Pasirenkamas 6680 Z variantas su maksimaliu 35 km/val. greičiu taip pat puikiai tinka lauko darbams. „SCV-Plus“ kabina (SCV – tyla, komfortas, vaizdas) užtikrina puikią vairavimo ergonomiką, erdvumą ir didelį matomumą iš visų pusių. Taip pat galima įsigyti žemos kabinos variantą, kad
„Schäffer“ siūlo daugiau nei 30 skirtingų modelių, kurių kiekvienas pritaikytas jūsų poreikiams. Šie krautuvai skirti įvairioms veiklos sritims: žemės ūkiui, statybai, sodininkystei ir apželdinimui, pramonei ir komercinėms reikmėms, arklidėse ar sandėliuose. „Schäffer“ visose minėtose srityse yra geriausias pasirinkimas.
4670 Z | 5680 Z | 6680 Z | |
Variklis | 4 cil. „Kubota“, 37,4 kW (51 AG) / 48,6 kW (66 AG) | cil. „Deutz Turbo“, 45 kW (61 AG)/ 55 kW (75 AG) | 4 cil. „Deutz Turbo“ su tarpiniu aušintuvu, 55 kW (75 AG) |
Išmetamųjų dujų valymas | DOC, DPF, V etapas | ||
Traukos hidraulika | hidrostatinė-automobilinė, HTF | ||
Padangos | 11.5/80 - 15.3 AS I komplektacija 15.0/55-17 II komplektacija 425/55-17 | 15.5/60-18 AT-621 I komplektacija 12.5/80-18 II komplektacija 500/45-20 | 400/70-20 AS I komplektacija 12.5/80-18 II komplektacija 550/45-22.5 |
Stabdymo sistema | Kombinuotas hidrostatinis ir daugiadiskis stabdys | ||
Stovėjimo stabdys | Daugiadiskis stabdys alyvos inde | ||
Darbinė hidraulika Išėjimas / slėgis | Tiekimo greitis: 75 l/min Darbinis slėgis: 200–210 barų | Tiekimo greitis: nuo 64 l/min Darbinis slėgis: 200–210 barų | Tiekimo greitis: nuo 74 l/min Darbinis slėgis: 200–210 barų |
Vairavimas | Savaiminis visiškai hidraulinis šarnyrinis vairavimas | Visiškai hidraulinis šarnyrinis vairavimas | |
Keliamoji galia | 2 400 kg | 2 800 kg | 3 300 kg |
Darbinis svoris | Apsauginis stogas: 3 400 kg Kabina: 3 520 kg | Apsauginis stogas: 4 315 kg Kabina: 4 515 kg | Kabina: 5 300 kg |
Ašys | Originalios „Schäffer“ ašys, 6 veržlių ratlankis; epiciklinė ašis ir stabdys su automatiniu slydimo valdymu | HD ašys, 8 veržlių ratlankis; epiciklinė ašis ir stabdys su automatiniu slydimo valdymu, lankstusis tiltas gale | HD ašys, 8 veržlių ratlankis; epiciklinė ašis ir stabdys su automatiniu sly |
Darbinis svoris | Apsauginis stogas: 3 600 kg Kabina: 3 800 kg | Apsauginis stogas: 3 700 kg | Apsauginis stogas: 3 900 kg Kabina: 4 000 kg |
Greitis | 0–20 km/val., 2 pavaros, perjungiamos esant apkrovai, Pasirinktinai: 0–28 km/val. | 0–20 km/val., 2 pavaros, perjungiamos esant apkrovai, Pasirinktinai: 0–30 km/val. | 0–20 km/val., 2 pavaros, perjungiamos esant apkrovai, Pasirinktinai: 0–35 km/val. |
Elektros sistema | Darbinė įtampa: 12 V | ||
Talpa | Degalai: 90 l Hidraulinė alyva: 60 l | Degalai: 95 l Hidraulinė alyva: 85 l | Degalai: 105 l Hidraulinė alyva: 95 l |
Garso slėgio lygis (LpA) | 85 dB(A) | 81 dB(A) | 70 dB(A) |
Garso galios lygis garantuojamas LwA ekvivalentiškas LwA | 101 db(A) 100 db(A) | 101 db(A) 101 db(A) | 101 db(A) 101 db(A) |
Vibracijos poveikis rankoms* | < 2,5 m/s² | ||
Vibracijos poveikis kūnui* | < 0,5 m/s² | ||
HTF | X | X | X |
SPT | X | X | - |
*1 pagal ISO 8313; *2 pagal ISO 8041; X = standartinis
Darbinis svoris, apvirtimo svoris ir naudingoji apkrova gali kisti priklausomai nuo padangų matmenų ir papildomos įrangos.
HTF sistema
maksimali trauka net ir įjungus aukštą pavarą.
SPT sistema
elektroniniu būdu valdoma pavara, suteikianti daugiau komforto.
Z serijos kinematikos sistema
užtikrina krautuvo galingumą keliant ir verčiant.
„SCV-Plus“ kabina
salone yra daugiau vietos, matomumas yra optimalus iš visų pusių.
Visiems naujiems Case IH traktoriams, kombainams ir krautuvams - CNH CAPITAL finansavimo pasiūlymas:
Dotnuva.lt puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.
Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu.