„Maxxum 150 CVX“ debiutas: kompaktiški šešių cilindrų traktoriai su belaipsne transmisija

19-10-2018

 

Naujasis 145 AG šešių cilindrų „Maxxum 150“ turi kompaktišką konstrukciją, bet didelę galią: dėl tinkamo svorio ir galios santykio gali lengviau manevruoti galulaukėje, mažiau pažeisti dirvą. Galimybė reguliuoti važiavimo greitį ir variklio sūkių skaičių nepriklausomai užtikrina našų pagalbinių darbų ar derliaus ėmimo operacijų atlikimą. Kai dirbant variklio sūkių skaičius nedidelis, galima sutaupyti nemažai degalų.

Naujuosius kompaktiškos konstrukcijos šešių cilindrų 150 AG traktorius su kintamojo greičio transmisija „Case IH“ klientai galės įsigyti jau nuo 2018 m. spalio, pasirodžius naujajam šešių cilindrų 145 AG modeliui „Maxxum 150 CVX“, kuris bus siūlomas pirkėjams kartu su populiariaisiais keturių cilindrų 145 AG „Maxxum CVX“ ir mažesniaisiais „Maxxum“ modeliais.

Iki šiol „Maxxum“ gaminių grupėje pagrindą sudarė keturių cilindrų modeliai, keturi jų variantai, pritaikyti situacijoms, kai reikia kompaktiško, lengvo, universalaus traktoriaus. Išsiaiškinę klientų šešių cilindrų ir maksimalaus šios serijos galios intervalo galingumo traktorių poreikį, siūlome keturių cilindrų 145 AG „Maxxum 145“ alternatyvą. Vietoje pastarajame modelyje naudojamo 4,5 l keturių cilindrų FPT variklio, naujajame „Maxxum 150“ modelyje įrengtas 6,7 l variklis, pagamintas toje pačioje „Case IH“ dukterinėje bendrovėje. Kaip ir visi „Maxxum“ modeliai, „Maxxum 150“ gali būti komplektuojamas su keturių intervalų pusiau automatine transmisija „ActiveDrive 4“, aštuonių intervalų pusiau automatine transmisija „ActiveDrive 8“ (nuo 2019 m. pradžios) arba kintamojo greičio transmisija „CVXDrive CVT“.

„Maxxum 150“ būdinga tokia pati 175 AG maksimali galia su galios valdymo sistema, kaip ir „Maxxum 145“. Tačiau naujojo modelio didesnis sukimo momentas – 740 Nm (esant 1 500 sūk./min.) palyginti su 700 Nm „Maxxum 145“. Kaip ir keturių cilindrų „Maxxum“ traktorių varikliai, taip ir šešių cilindrų „Maxxum 150“ variklis atitinka IV etapo taršos reikalavimus; jame įdiegta patentuota, priežiūros nereikalaujanti „Hi-eSCR“ selektyviosios katalizinės redukcijos sistema be išmetamųjų dujų recirkuliacijos.

Nors variklis skirtingas, „Maxxum 150“ išlikusi tokia pati 2 642 mm važiuoklės bazė ir 5 137 mm ilgis, kaip ir keturių cilindrų „Maxxum“ modeliuose – tai dar viena ypatybė, kuri greičiausiai patiks ūkininkams, kuriems reikia kompaktiškumo, manevringumo ir kad būtų mažiau pažeidžiama dirva manevruojant ir apsisukant galulaukėje. Be to, „Maxxum 150“ yra lengviausias ir mažiausias tokios konfigūracijos ir tokio galingumo traktorius, be krovinio jis sveria 5 020 kg ir yra tik 130 kg sunkesnis už „Maxxum 145“.

Galimybė dirbti pasirenkant variklio sūkių skaičių bei važiavimo greitį ir keisti juos nepriklausomai vieną nuo kito, kurią suteikia traktoriai su belaipsne transmisija, ypač svarbi, kai darbą reikia atlikti tolygiai, nepriklausomai nuo dirvos ar lauko sąlygų. „Case IH CVXDrive“ „Maxxum“ produktų grupės transmisija išsiskiria savo dvigubos sankabos technologija. Tai reiškia, kad greičio intervalas pakeičiamas nepastebimai, nesutrikdant galios tiekimo, nepriklausomai nuo to, ar traktorius stovi, ar važiuoja 50 km/val. greičiu – visą traukiamąją galią galima naudoti traktoriui važiuojant bet kokiu greičiu. Tai ypač svarbu naudojant akmenų rinktuvą ar sėjamąją kalvotuose ar iš kelių tipų dirvožemio sudarytuose laukuose.

„Maxxum CVXDrive“ traktoriuose įdiegta automatinio produktyvumo valdymo „Automatic Productivity Management (APM)“ funkcija – tai dar viena funkcija, ypač naudinga, kai tenka dirbti skirtinguose laukuose. Automatiškai sumažindamas variklio sūkių skaičių, kai užfiksuoja, kad darbui reikia mažiau galios, traktorius gali sunaudoti žymiai mažiau degalų ir sumažinti jūsų veiklos sąnaudas.

Funkcijos, užtikrinančios lygiagretaus važiavimo tikslumą dirbant laukuose ir apsisukant galulaukėje

Kaip ir kiti traktoriai iš „Maxxum“ produktų grupės, „Maxxum 150“ jau gamykloje gali būti sukomplektuotas su visa įranga, reikalinga automatinio vairavimo sistemai „AFS AccuGuide“ įdiegti siekiant užtikrinti lygiagretaus važiavimo tikslumą. Ši per „Case IH AFS Pro 700“ terminalo ekraną valdoma sistema gali veikti įvairiais signalais, priklausomai nuo reikiamo lygiagretaus važiavimo tikslumo, net RTK, užtikrinančiu 2,5 cm tikslumą, kad minimaliai sunaudotumėte degalų ir sėklų.

Naujojoje „AccuTurn Pro“ sistemoje sujungtos automatinio apsisukimo eilės gale sistema „AFS AccuTurn“ ir automatinio valdymo galulaukėje sistema „HMC II“, kad apsisukimo galulaukėje procesas būtų visiškai automatizuotas. Sistema automatiškai nukreipia traktorių į kitą eilę, kad operatoriui tektų mažesnis krūvis ir būtų užtikrintas didesnis tikslumas – traktorius važiuotų kaip tik ten, kur reikia.

***

„Case IH“ – tai profesionalų pasirinkimas, pagrįstas per 175 metus sukauptu paveldu ir patirtimi žemės ūkio srityje. Platų traktorių, kombainų ir presų asortimentą palaiko pasaulinio profesionalių atstovų tinklas, kurio tikslas – teikti mūsų klientams išskirtinę pagalbą bei našumo sprendimus, reikalingus norint produktyviai ir efektyviai dirbti XXI amžiuje. 

Turite klausimų mūsų specialistui?

  1. Pasirinkite artimiausią padalinį.
  2. Susisiekite su vadybininku arba palikite savo kontaktus.
Dotnuva

Dotnuva.lt puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu.

Išsami informacija apie slapukus ir jų naudojimo tvarką